miercuri, 2 februarie 2011

Black September - The Forbidden Gates Beyond (2010) - Iconoclast Records

Cand am creat acest blog, una dintre primele promisiuni pe care mi le-am facut a fost ca nu voi "vota" niciodata cu metalul female-fronted, ba chiar i-am facut aceasta promisiune si fratelui meu intru metal la baza gatului, Bolo.
Cu tot regretul aferent, sunt nevoit sa incalc aceasta promisiune acum, la inceput de 2011, motivul fiind albumul de debut al trupei americane Black September.
Muzica existenta pe The Forbidden Gates Beyond este un blackened death metal destul de atipic pentru continentul american, foarte dinamic si intunecat, extrem de heavy si balansat, beneficiind de o partitura de chitara cu panatie in genul celei existente si la trupa Watain, de exemplu.
Un alt atu al albumului de fata este si prezenta in spatele microfonului a lui Jen Pickett (o domnisoara altminteri delicata), ale carei vocalize feroce se potrivesc de minune cu muzica existenta pe disc. Trebuie sa recunosc ca initial nici nu mi-am dat seama ca este o femeie la voce.
Productia albumului, desi clara, este destul de aglomerata si confera albumului un foarte frumos iz primitiv.




Membrii trupei:

Jen Pickett - voce
Chris McMorrow - chitara
J. Meyer - chitara
Adam Blann - bas
T. Nickels - tobe

www.blackseptemberchicago.com

Niciun comentariu: