luni, 27 decembrie 2010

Torture Division - Evightenes Darar I, II, II (2009-2010) - self released

Nici nu stiu cum sa incep recenzia de fata. Am descoperit total intamplator trupa asta pe internet, cand cautam cu totul altceva. In momentul in care am vazut ca e alcatuita din fostul basist/vocal de la Corpse/Grave, un chitarist care a trecut prin Dark Funeral si un baterist care a batut pentru Vomitory, am devenit brusc curios. Stilul prestat? Death metal suedez, ati putea afirma ca e destul de old school fara sa fiti foarte departe de adevar, cert e ca suna zid, iar productia este una de zile mari.
Din punct de vedere muzical, cele 27 de minute existente pe cele trei demo-uri ofera un death metal cu ritm mediu spre accelerat, riffat la maxim, strabatut de solouri melodice, pasaje de bas dublu, un baterist competent si un vocal pe care nu aveti cum sa il confundati, l-ati auzit si pe la Grave mai demult. Poate ca suna prozaic ce spun eu, poate ca e genul de prezentare care s-ar potrivi de minune la sute de trupe, cert e ca albumul suna atat de bine, incat e imposibil sa spui foarte multe despre el.
Ce mi se pare insa cel mai interesant este faptul ca trupa nu are contract cu nicio casa de discuri (inca, sper!) iar materialele existente pe cele trei demo-uri au fost mixate de Dan Swano din prietenie. Le puteti, de altfel, descarca gratuit de pe pagina de internet a trupei.




Membrii trupei:
Jörgen Sandström - voce, bas
Lord K (Kenth) Philipson - chitara
Tobias Gustafsson - tobe

www.torturedivision.net

Niciun comentariu: